Olin ihan taivaissa koko päivän. Tuntui siltä, kun oisin leijaillu muutama sentti maan yläpuolella. Vaikka välillä ottikin hermoon porukoitten käyttäytyminen ja pikkuveljen ylivilkkaus (oli jo paljon parempi eiliseen verrattuna), jostain syystä hymy palas aina kasvoille. Kaikki on kullan ansiota. Eilen se oli niin ihana ja huolehtiva ja välillä söpöilikin, että väkisinkin pistää hymyilyttämään. Ja kaiken lisäks lähen huomenna aamulla takasin kotia kohti ja nään kullan ekaan kertaa yli viikon jälkeen <3

  Vähän jännittää pääsenkö sisään uusilla avaimilla, kun olivat tänään kuulemma vaihtaneet ne meiän iänikuiset lukot uudempiin. On kyllä niin kiva päästä taas kotiin- joskos sitä osais arvostaa enempi ja ois jopa energiaa laittaa sitä kivaks? :) Pitkään oon jo haaveillu kaikesta kivasta, mitä sinne vois hankkia ja laittaa- ei vaan oo ollu oikein energiaa moiseen. Paitsi et ennen lähtöä maalasin kyllä yhen jakkaran valkoseks ja siitä tulikin ihan kiva- vaikka myöhemmin huomasin siinä pari kohtaa, jotka kaipaa kipeesti lisää maalia. Ehkä senkin vois joskus korjata? :) Löysin tossa muutama päivä sitten ihanan sisustustarrojen nettikaupan (http://mielikuvat.fi/) ja löysin sieltä paljon ihania tarroja, joita voisin hankkiakin, kunhan raha asiat selkenee :) Aiemmin jo tuunasin "home sweet home"- tarran keittiön rullaverhoon, ja olin lopputulokseen aika tyytyväinen, vaikka jouduinkin liimaamaan tarrat askarteluliimalla kiinni verhoon :D

   Mutta kaikkein innoissani oon siitä, että oon vihdoin päättäny mitä aion tehä jatkossa! Haen opiskelemaan humakkiin ja toivon tosiaan, et pääsen ko alalle, koska oon sitä miettiny jo useemman vuoden. Aiemmin vaan luulin, että lähistöllä ei kouluteta ko. alaa, mutta asioita hiukan laajemmin tutkiessani löytyi koulu tosi läheltä, jossa on juuri se ala, mille tahdon opiskelemaan. Ei muuta kun harjottelemaan yhteishakua ja mahdollisia pääsykokeita varten!

  Elämme jännittäviä aikoja :)